بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور
سرخط خبرها

محمدی‌راد:منتظر فرصتی بودم تا بتوانم حرف‌های هاینن را گوش کنم|خوشحالم مربیان زیادی در این کلاس شرکت کردند

  • کد خبر: ۱۰۴۱۷۶
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
محمدی‌راد:منتظر فرصتی بودم تا بتوانم حرف‌های هاینن را گوش کنم|خوشحالم مربیان زیادی در این کلاس شرکت کردند
مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: هاینن یکی از بهترین مربیان دنیاست و جا دارد از فدراسیون والیبال تشکر کنم که فرصت حضور مربیان ایرانی را در کلاس او مهیا کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد حضور در دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال گفت: من به شخصه علاقه بسیار زیادی به شیوه کار و مربیگری ویتال هاینن داشتم. منتظر فرصتی بودم تا بتوانم حرف‌های او را گوش کنم و خوشبختانه این اتفاق در ایران افتاد.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال پاکستان ادامه داد: هاینن یکی از بهترین مربیان دنیاست و جا دارد که از کمیته آموزش فدراسیون تشکر کنم که این فرصت را به وجود آورد که در ایران حاضر باشد. خوشحالم که مربیان زیادی در این کلاس شرکت کردند و استقبال خوبی از این همایش به عمل آمد. فکر می‌کنم خود او هم از دیدن این تعداد مربی هیجان زده شد.
وی تصریح کرد: گوش کردن به صحبت‌های یکی از بهترین مربیان جهان علاوه بر اینکه نکات آموزنده زیادی دارد، افتخار زیادی برای تک تک مربیان خواهد بود.
محمدی راد با بیان این‌که هاینن در مورد مطالب زیادی صحبت کرد، افزود: این موارد شامل مدیریت تیم، شیوه تمرینات و مسائل روحی روانی حاکم بر تیم بود. این مربی زبانزد خاص و عام است و فکر می‌کنم تصمیمات و کار‌هایی که در این کلاس انجام داد نیز خاص خودش بود که شاید ازسوی هیچکدام از مربیان دیگر اجرا نشود. امیدوارم حضور چنین مربیانی در ایران بیشتر باشد و کار بسیار خوبی بود که ازسوی فدراسیون انجام شد.
او در مورد لیگ برتر سال ۱۴۰۰ هم گفت: نسبت به دو سال قبل که درگیر کرونا بودیم، لیگ بهتر و با کیفیت تری دیدیم. تیم‌ها با شرایط حاکم خودشان را وفق داده بودند. مرحله گروهی لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار شد که کار بسیار خوب و ارزنده بود. فلسفه لیگ رفت و برگشت بودن مسابقات آن است و خودم دوست داشتم که مرحله پلی آف نیز به صورت رفت و برگشت برگزار شود. بازگشت تماشاگران به سالن‌ها هم اتفاق خوبی بود هر چند کوتاه مدت بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->